Vacature

Online Marketing Specialist Omgeving Apeldoorn

Wil jij meebouwen aan de beweging om kinderen uit armoede te bevrijden?

Kinderen zijn de grootste slachtoffers van extreme armoede. Compassion bevrijdt kinderen uit armoede in Jezus’ naam. In 25 ontwikkelingslanden zijn 2 miljoen kinderen opgenomen in Compassion-projecten. Dit is niet mogelijk zonder de steun van sponsors wereldwijd en de inzet van de ruim 8.000 lokale kerken waar Compassion mee samenwerkt. Word jij onderdeel van onze organisatie om nog meer kinderen uit armoede te bevrijden?

Binnen deze functie ben je verantwoordelijk om de online werving van kindsponsors en fondsen voor Compassion Nederland naar een volgend niveau te tillen. Je prioriteit ligt bij strategie en invulling van de betaalde online kanalen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen, implementeren en optimaliseren van online marketing campagnes en het meten en analyseren van bezoekersdata voor het optimaliseren van de conversie. Daarnaast werk je mee aan het uitbouwen en optimaliseren van de sponsor journey. Jouw focus daarin ligt op online acquisitie; van awareness tot conversie. Kortom: Jij bent een specialist in het online activeren en in beweging brengen van onze doelgroepen. Als online marketeer werk je nauw samen met de collega’s en teams die verantwoordelijk zijn voor brand, naamsbekendheid of een bepaald product of doelgroep. Je bent de schakel tussen Compassion Nederland en het online marketingbureau en andere online partners.

In vier stappen aan de slag

Kennismaking

Hoi, wie ben jij?

Tweede gesprek

Cases & persoonlijkheidstest

Krabbel zetten

Het is officieel!

Aan de slag

Voor deze mooie partij!

Waarom Compassion jou zoekt

  • Je leeft en werkt vanuit een levende relatie met Jezus en hebt passie voor kinderen en gerechtigheid;
  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau en hebt ten minste 3 jaar werkervaring in online marketing (Paid Social, SEA, Display, SEO en CRO) – ervaring met onlinefondswerving is een pré;
  • Je krijgt energie van de combinatie van strategie en uitvoering en werkt makkelijk aan meerdere projecten tegelijk;
  • Je bent performance gedreven en neemt beslissingen vanuit data en draagt daarmee bij aan de groei van de organisatie;
  • Je hebt kennis en ervaring met het gebruik van Google Data Studio, Ads en Analytics;
  • Je experimenteert en test (waaronder A/B-testing) nieuwe ideeën;
  • Je kunt bestaande teksten vertalen naar pakkende content voor gewenste (soft)conversie op onze online kanalen;
  • Je werkt goed zelfstandig en in teamverband;
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en goede beheersing van de Engelse taal.

Waarom jij Compassion zoekt

  • Een marktconform salaris;
  • Een werkcultuur waar innovatie, inspiratie, professionaliteit, expertise en gedrevenheid hoog in het vaandel staan;
  • Veel verantwoordelijkheid;
  • Enthousiaste collega's; 

Solliciteer vandaag nog op deze mooie functie:

Succesvol verstuurd

Dank voor je sollicitatie! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.