Vacature

E-mail Marketeer Delft

Van Uffelen mode is toonaangevend in de moderetail. Een dynamische onderneming met winkels verspreid over heel Nederland en een zeer sterk groeiende online positie. Ben jij een enthousiate en ondernemende e-mailmarketeer die altijd kansen ziet en makkelijk schakelt? Hou je van een afwisselende job waarbij veel ruimte is voor eigen initiatief, dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken!

Als e-mail marketeer vertaal je de commerciële doelstelling naar relevante e-mailcampagnes. Je neemt verantwoordelijkheid voor online leadgeneratie via e-mail. Als e-mail marketeer ben je onderdeel van het Omnichannel team dat vanuit het kantoor in Delft werkt. Een plek waar je veel kunt bijdragen binnen een enthousiast team wat altijd voor elkaar klaar staat. Het kantoor in Delft bestaat verder uit de afdeling Financiële- en Personeelsadministratie, Inkoop, Logistiek en Marketing-Communicatie.

Over Van Uffelen

Van Uffelen is al meer dan 70 jaar een begrip in dames- en herenmode. Bij ons staan kernwaarden als saamhorigheid, betrokkenheid, vertrouwen, transparantie en eigen initiatief centraal. Daarnaast streven wij naar ultieme klantenservice en een prettige werksfeer. Naast dames- en herenmode beschikken een aantal van onze filialen ook over een modieus assortiment aan kinderkleding. Uiteraard is onze webshop ook niet meer weg te denken uit de organisatie

Wat zijn jouw taken?

  • Je bent verantwoordelijk voor de online leadgeneratie via e-mail zowel voor bestaande als nieuwe klanten:
  • Samen met onze CRM partner denk je actief en op strategisch niveau mee om het best mogelijke resultaat te behalen. De focus ligt op het bedenken en uitvoeren van gepersonaliseerde e-mailcampagnes, het opstellen en verder uitwerken van automatische mails m.b.v. klantdata:
  • Jij zorgt door de effectieve inzet van nieuwsbrieven dat het verkeer naar de website groeit:
  • Met behulp van A/B testen geef jij advies aan de e-commerce coördinator m.b.t. de look en feel van de e-mails:
  • Je beschikt over analytische vaardigheden en bent in staat relevante online KPI's te definiëren en targets te stellen op basis van deze KPI's (traffic, CTR, CPO en CPA):
  • Je zorgt ervoor dat we maandelijkse KPI's behalen en rapporteert wekelijks de behaalde resultaten aan de e-commerce coördinator:
  • Tot slot denk je actief mee binnen het Omnichannel team om voortdurend verbeteringen voor de klanten te formuleren. Samen streven wij als team naar maximale resultaten.

Jij bent:

Je neemt graag initiatief en bent communicatief, analytisch en verantwoordelijk ingesteld. Je kan prima zelfstandig te werk gaan, maar teamwork gaat je ook goed af. Jij hebt het vermogen om goed overzicht te kunnen houden: er spelen vaak meerdere zaken tegelijkertijd. Het is van belang dat je goed overzicht houdt en de belangrijkste zaken eerst aanpakt. In drukke tijden hou jij het hoofd koel. Je hebt een onverzadigbare nieuwsgierigheid en duikt niet weg voor een complexe uitdaging.

Je beschikt over HBO werk en denkniveau en hebt ieder geval +/- 2 jaar ervaring met e-mail marketing binnen een retail omgeving. Daarnaast heb je bewezen ervaring met Google Analytics. Kennis van HTML en Copernica is een pré. Grafische kennis is gewenst (Photoshop en/of Indesign) en tot slot beschik je over een perfecte beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wij bieden:

Een interessante functie voor 38 uur per week (minder is bespreekbaar) binnen een dynamisch bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden conform de Inretail CAO. Je komt terecht in een enthousiast en gemotiveerd jong team. Wij staan altijd voor elkaar klaar, maar houden ook van een gezellige vrijdagmiddagborrel. Jouw werkplek is in het hartje van het bruisende Delft.

Solliciteren!

Direct op deze functie solliciteren? Doe dat met het onderstaande formulier!

Succesvol verstuurd

Dank voor je sollicitatie! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.