Diensten

Wat we doen

De dingen die we doen hebben we onderverdeeld in vier categorieën: data, performance, on-site en branding. Data vormt daarbij het middelpunt omdat dit voor alle categorieën een onmisbare factor is. Wat water is voor een vis is data voor ons. Data omringt ons en we laten ons er door leiden. Achter elke categorie schuilt een potentiële behoefte vanuit jou waar we mee kunnen helpen.

Data

Ik wil inzicht in mijn data 

Data is het startpunt waar onze route begint. Of je nu je merk of product wilt promoten, beter gevonden wilt worden of de interface van je website wilt verbeteren, data vormt altijd het uitgangspunt.

Zonder inzicht in jouw data kun je geen beslissingen nemen, geen kansen zien en vaar je alleen op vertrouwen. Wij hebben zelfs data om te onderbouwen dat data belangrijk is. Moet je nagaan!

Om een goed datamodel te kunnen bouwen gebruiken wij diverse tools en methodieken om jouw micro- en macro doelen meetbaar te maken. Door alles te combineren kunnen wij het succes wat we met elkaar behalen inzichtelijk krijgen.

Performance

Ik wil meer omzet / leads

Om snel verschil te merken in jouw online prestaties is performance een uitermate krachtig instrument in ons arsenaal. Performance wordt vaak ingezet om iemand te benaderen die dicht tegen een aankoopmoment aan zit. Dit kunnen zowel producten als diensten zijn.

Performance wordt gedreven door 'intent' oftewel intentie. Zodra iemand een bepaalde vraag of behoefte heeft zal diegene hier naar gaan zoeken. Die zoektocht begint op een zoekmachine zoals Google / Bing of bijvoorbeeld op een marktplaats zoals Amazon of Bol.com.

Je wilt hier als bedrijf aanwezig zijn met advertenties om op die vraag in te spelen. Dat kan zowel met tekst en afbeeldingen of een combinatie daarvan. Als jij niet naar voren komt is het wel iemand anders en heb je een belangrijke kans laten liggen.

On-site

Ik wil mijn website optimaliseren

"Ik krijg wel bezoekers naar mijn website maar uiteindelijk weet ik niet waarom ze niet doen wat ik wil." Herkenbaar? We zien (te) vaak dat het aantrekken van nieuwe bezoekers de grootste prioriteit heeft terwijl de website niet goed converteert. Als je er voor zorgt dat niet 1% maar 2% van jouw bezoekers de gewenste actie onderneemt verdubbel je zonder een extra marketing euro uit te geven.

Wij maken met diverse tools en methodieken inzichtelijk wat de intentie van de bezoeker is en wat knelpunten zijn op de site. Wij geloven in een werkwijze waarin we stuk voor stuk de knelpunten beetpakken en oplossen. Het gevolg van deze werkwijze is uiteindelijk een stijging in conversieratio's.

Branding

Ik wil meer naamsbekendheid

In een competitieve markt wordt het steeds belangrijker om jouw merk en bedrijf te positioneren. Waarom zou iemand bij jou kopen en hoe bereik ik diegene dan voordat mijn concullega dat doet?

Met branding zorg je er voor dat je nieuwe doelgroepen aanspreekt en beter bekend wordt onder je huidige doelgroep. Dat kun je doen door bijvoorbeeld met banners op andere sites te adverteren of een commercial te schieten voor op YouTube of social media. Je moet zijn waar je doelgroep is. Wij zorgen er voor dat jij de personen bereikt met jouw dienst of product.