Loading...

Project Description

Over The Stone

The Stone is in de afgelopen twintig jaar uitgegroeid tot dé multi brandstore van Nederland. Het grote merkaanbod van The Stone is in meer dan 40 filialen in Nederland te vinden. Om aan de wensen van klanten door heel Nederland te voldoen, werd in 2009 de webshop gelanceerd.

Om een extra slag te slaan in het online landschap is in april 2013 de samenwerking met Multiply in gang gezet. Dit begon met het verkondigen van de juiste boodschap op de juiste plaats aan de juiste bezoeker om zo een nieuwe stroom relevant zoekverkeer naar de website te krijgen.

Later werd dit verder uitgebreid, zo werden display campagnes aangemaakt in het Google Display Netwerk en werden eerdere bezoekers opnieuw bereikt met remarketinglijsten. Ook het organische verkeer werd een nieuw leven ingeblazen door een samenwerking tussen The Stone en Multiply op het gebied van SEO.

In 2017 zijn ook de eerste grote stappen gezet op het gebied van conversieoptimalisatie. In het kader van CRO heeft Multiply hiervoor in samenwerking met The Stone een brandingplan geschreven voor de webshop. Sindsdien is het conversiepercentage met maar liefst 11,54% gestegen en The Stone plukt hiervan nog steeds de vruchten.

Like what you read?

Dat dachten we al. Aarzel niet en neem nu contact op. Met een korte Google Analytics scan kunnen wij al zien waar jij moet aansturen. 

Ja, dit resultaat wil ik ook!