Loading...
Van Os tassen en koffers 2017-10-30T10:22:05+00:00

Project Description

Over Van Os

Van Os tassen en koffers opende in 1929 haar eerste lederwarenwinkel in Rotterdam. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een familiebedrijf met 31 winkels door heel Nederland. Met ruim 110 merken mogen ze zich een specialist noemen op het gebied van tassen en koffers.

De speerpunten van Van Os tassen en koffers zijn gericht op klantvriendelijkheid. Zo bieden zij een gratis inpakservice aan, gratis verzenden en retourneren en zorgen zijn voor betaalmethodes zoals Afterpay.

Resultaten

Toename van het aantal sessies

36,86% meer sessies t.o.v. de vorige periode

Stijging van het aantal paginaweergaven

44,67% meer paginaweergaven t.o.v. vorige periode

Daling van het bouncepercentage

3,48% daling van het bouncepercentage t.o.v. vorige periode

Met de toenemende concurrentie was het van groot belang om ook online goed zichtbaar te zijn. In november 2016 begon de samenwerking tussen Van Os tassen en koffers en Multiply op online marketing gebied. Onderdeel van deze samenwerking waren de SEA, SEO en Social werkzaamheden.

Inmiddels draaien er tientallen campagnes op zowel Bing als Google op verschillende netwerken. Op deze manier zijn ze niet alleen aanwezig in het zoeknetwerk, maar worden ook display advertenties getoond om hun boodschap te verkondingen.