Movisie

De juiste informatie vindbaar maken voor de juiste bezoekers

Movisie
Wat we doen

Data
Performance
On-site

Movisie is het landelijk kennisinstituut en adviesbureau op sociaal gebied. Het hoofddoel van de organisatie is om een samenleving te creëren waarin de burgers zoveel mogelijk zelfredzaam zijn. Met meer dan 150 experts op dit gebied ontwikkelen en verzamelen zij toepasbare kennis voor sociale vraagstukken.

De voortdurende veranderingen op het gebied van het sociaal domein zorgt voor andere verhoudingen tussen overheid, burgers en professionals. Om deze veranderingen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen biedt Movisie samen met haar partners uit het sociale domein praktijkgerichte onderzoeken en oplossingen.

Movisie werkt met Multiply samen om op een effectieve manier online marketing in te zetten. Als kennisinstituut ontwikkelt, verzamelt en verspreidt Movisie kennis en oplossingen voor sociale vraagstukken. Multiply helpt ons om de juiste informatie vindbaar te maken voor de juiste bezoekers. Bovendien laten ze ons proactief zien waar onze online kansen liggen. Multiply adviseert ons zowel in huis als op afstand. Voor ons een ideale samenwerking!

Rachel van der Helm, Communicatieadviseur Movisie

Daarnaast biedt Movisie onder andere trainingen en onderzoeken aan gefocust op het vraagstuk vanuit de opdrachtgever om het werk wat deze organisatie voor de samenleving doet te bevorderen. Het ondersteund voornamelijk maatschappelijke organisaties, overheden, maatschappelijk betrokken bedrijven en burgerinitiatieven.

Om door de juiste organisaties gevonden te worden is Movisie samen met Multiply een samenwerking aangegaan. Door middel van de inzet van diverse Ads/Bing campagnes is Movisie zichtbaar voor de organisaties die op zoek zijn naar oplossingen voor sociale vraagstukken. Het resultaat is dat het aantal sessies met 31% is toegenomen, het aantal unieke paginaweergaven van de kennisdossiers met 83% is gestegen en het aantal terugkerende gebruikers met 37% is toegenomen.

31%

stijging van het aantal sessies op de website

83%

stijging in het aantal unieke paginaweergaven van de kennisdossiers

37%

stijging in het aantal terugkerende gebruikers