Wat we doen
Data
Performance
On-site
Fishing in Holland is een initiatief van Sportvisserij Nederland en is specifiek gericht op het bereiken van (sport)vissers buiten Nederland. Hierbij richten ze zich op het optimaal faciliteren van deze vissers bij hun vistrip of -vakantie in Nederland.
Om de potentiele doelgroep van Fishing in Holland in het buitenland beter te kunnen bereiken, zijn Fishing in Holland en Multiply een samenwerking gestart. Middels online marketingcampagnes is de doelgroep bereikt tijdens zijn zoektocht naar informatie over vissen en vistochten. Zo werden bijvoorbeeld informatieve landingspagina’s over het vissen in Nederland, gekoppeld aan zoekwoorden en advertenties gericht op de unieke mogelijkheden van de Nederlandse wateren. Dit alles zorgde ervoor dat het aantal behaalde doelen met maar liefst 50% toenam.
50%
stijging van behaalde doelen door inzet Google Ads in meerdere landen
152%
groei organisch verkeer in het tweede halfjaar na livegang
128%
meer verkeer uit Duitsland ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar