Branding

Remarketing

Verhoog conversies door bezoekers nogmaals aan te spreken

Aan de hand van de structuur van je website pagina’s worden er doelgroepen gevormd. Op deze manier kan je een specifieke doelgroep aanspreken in diverse soorten campagnes. Verhoog je conversies door onder andere de winkelwagenverlaters opnieuw aan te spreken.

In 4 stappen aan de slag

Implementatie

We implementeren het zogenaamde SAS-framework.

Gebruikers

We verzamelen gebruikers in de remarketinglijsten.

Doelgroepen

We voegen de verschillende doelgroepen toe aan de campagnes.

Beheer

We beheren de campagnes en remarketinglijsten voor optimale resultaten.

Waarom Remarketing?

Blijf 'Top of Mind'

In een wereld met duizend indrukken zorgt remarketing dat je je potentiële klant blijft bereiken.

Benader klanten opnieuw

Je kunt hopen dat een klant opnieuw bij jou aanklopt. Of je kunt remarketing inzetten en je kansen aanzienlijk verhogen.

Relevant

Omdat je weet dat je doelgroep geïnteresseerd is besteed je je advertentiebudget op een effectieve manier.

Segmentatie

De ene bezoeker is niet de andere. Stem je advertenties af op het type bezoekers om de effectiviteit nog verder te verhogen.

Benieuwd of Remarketing voor jou van meerwaarde kan zijn? Vraag een vrijblijvende nulmeting aan!

Aanvragen

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.