Branding

Remarketing

Met remarketing kun je een bezoeker die op je site is geweest zonder een gewenste actie te voltooien nogmaals benaderen via het zoek- of display netwerk van Google of Bing. Op deze manier kun je een bezoeker verleiden tot een aankoop of top-of-mind blijven bij de doelgroep. Zo kun je bijvoorbeeld iemand opslaan in een zogenaamde cookiepool en bij lancering van nieuwe producten of diensten ook benaderen op sites van derden.

Om een online advertentie account naar een hoger niveau te brengen adviseren wij om gebruik te gaan maken van remarketing. Met remarketing wordt het mogelijk om eerdere bezoekers van je website te herkennen en opnieuw te benaderen. Enkele opties die mogelijk worden met remarketing advertenties:

  • Aan eerdere bezoekers advertenties tonen, dit kunnen tekstadvertenties zijn of banners.
  • Eerder bekeken producten opnieuw tonen aan je bezoekers via banners op diverse pagina’s.
  • Conversieratio verhogen door winkelwagenverlaters opnieuw te benaderen.
  • Advertenties en banners tonen aan nieuwe gebruikers, die vergelijkbaar met je huidige gebruikers.

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.