Data

Google Tag Manager

Meet alle relevante events op jouw website en plaats codes of pixels

Google Tag Manager stelt je in staat om diverse meetcodes of pixels te plaatsen op je website zonder dat je daar een techneut voor nodig hebt. Zo kunnen de meetcodes van Google Analytics, Ads, Facebook, LinkedIn en dergelijke gewoon zelf plaatsen worden. Daarnaast stelt het programma je ook in staat om micro-conversies te meten zoals bijvoorbeeld een klik op een telefoonnummer.

In 3 stappen aan de slag

Codes & Pixels

Meetcodes en pixels plaatsen op de site.

Inrichting

Tags en triggers instellen voor alle relevante doelen.

Optimalisatie

Door de nieuwe metingen verzamelen we meer data om beter te optimaliseren.

Waarom Google Tag Manager?

Onafhankelijkheid

We zijn zelf in staat codes te plaatsen, hier zijn geen techneuten meer bij nodig.

Betrouwbaar

Je test direct je codes, hierdoor weet je of ze werken voordat je live gaat.

Micro conversies inzichtelijk

Meet alle micro conversies zoals een nieuwsbrief inschrijving. Importeer deze gegevens vervolgens in Google Analytics.

Optimalisatie

Gebruik data van aangemaakte doelen om nog beter je website en advertenties te optimaliseren.

Benieuwd of Google Tag Manager voor jou van meerwaarde kan zijn? Vraag een vrijblijvende nulmeting aan!

Aanvragen

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.