Performance

Google Ads

Door jouw advertenties op het juiste moment aan de juiste bezoekers te laten zien verbindt Multiply je doelgroep met jouw product of dienst. Met voortdurende monitoring en optimalisatie drukken we de advertentiekosten en maximaliseren we jouw rendement.

Waarom online adverteren?

Diverse testen hebben uitgewezen dat een combinatie van online adverteren en SEO (organische vindbaarheid) een positief effect heeft op jouw verkeer, omzet en rendement.

  • Voordelig: Je betaalt alleen voor relevante bezoekers en over het algemeen alleen als ze op jouw advertentie klikken.
  • Naamsbekendheid: Je kunt je op brede zoekwoorden of onderwerpen richten en naamsbekendheid creëren voor je website en je winkels of locaties.
  • Meer bezoekers: Online adverteren verhoogt het aantal mensen wat jouw website bezoekt.
  • Invloed: Je kunt zelf bepalen waar bezoekers op jouw website binnenkomen.
  • Inzichtelijk: De kosten en opbrengsten zijn inzichtelijk te maken.
  • Concurrentie: Als jij adverteert is er minder ruimte voor je concurrenten.

Waar adverteren we?

We kunnen jouw advertenties plaatsen in zoekmachines zoals Google en Bing, maar ook op websites waar jouw doelgroep zich bevindt. We werken onder andere met typen content zoals tekstadvertenties, banners en filmpjes. We kunnen ook gebruik maken van social kanalen zoals Facebook, LinkedIn en Instagram, maar ook YouTube en Gmail.

Hoe werken we?

Multiply heeft vanuit ervaring met diverse branches een eigen aanpak voor maximaal rendabele advertenties uitgewerkt:

  • We scannen jouw website en bepalen de strategie;
  • We richten alles in om het adverteren mogelijk te maken;
  • We analyseren en optimaliseren jouw advertenties.

Maatwerk voor jouw website

Elke website is anders. Daarom beginnen we met het bepalen van de strategie en de doelstellingen van het online adverteren. Willen we naamsbekendheid bereiken of juist eerdere bezoekers van de website opnieuw benaderen?

De strategie die we gebruiken is belangrijk: Hoe specifieker we jouw advertenties kunnen instellen, hoe gerichter we de juiste bezoekers kunnen benaderen. We voorkomen zo kliks die weinig opleveren en maximaliseren het rendement van jouw advertenties.

Daarnaast denken we in de strategische fase na over de manieren en kanalen die we kunnen gebruiken om jouw product of dienst op de beste manier zichtbaar te maken. Zit jouw doelgroep op LinkedIn of zijn het vooral gebruikers van YouTube? Hoe beter we jouw kennen, hoe relevanter wij kunnen zijn.

De kosten zo efficiënt mogelijk

Na de strategische fase zetten we alles klaar om te gaan adverteren. We stellen de advertenties en campagnes zo efficiënt mogelijk in zodat jouw boodschap je doelgroep optimaal gaat bereiken.

Nadat de advertenties zijn geplaatst gaan we ze op basis van de resultaten optimaliseren. Soms kunnen we bijvoorbeeld extra variaties op een goede advertentie maken of moeten we uitsluiten dat bepaalde zoekopdrachten jouw advertenties laten zien om zodoende nog relevanter te zijn.

Doordat we jouw advertenties constant in de gaten houden kunnen we snel schakelen op veranderingen en ze optimaal laten profiteren van de situatie in de markt.

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.