Branding

E-mailmarketing

Wil jij ook meer halen uit je klantenbestand? E-mailmarketing is nog steeds één van de meest effectieve kanalen om dit te bereiken.

Door middel van e-mailmarketing kun je niet alleen snel en eenvoudig je klanten bereiken, maar kan je ook gesegmenteerde en gepersonaliseerde berichten versturen aan klanten. Zo blijf je altijd relevant voor de klant en versterkt dit je klantrelatie.

Multiply is ook gecertificeerd Mailchimp Pro Partner.

In 4 stappen aan de slag

Nulmeting

We bepalen de grootste kansen voor je (huidige) e-mailmarketing account.

A/B Testing

We testen voor een constante verbetering van de template.

Segmenteren

Om mailings relevanter te maken, versturen we de nieuwsbrief naar segmenten.

Automatisering

Om het juiste bericht op de juiste tijd naar de juiste ontvanger te sturen, richten we automatische nieuwsbrieven in.

Waarom E-mailmarketing?

Top of Mind

Door je klanten middels een juiste frequentie te benaderen via de mail zorg je dat je in beeld blijft en bouw je een band op.

Targeting op persoonsniveau

Benoem de naam van de klant in de onderwerpsregel en sluit aan op de interesses die er zijn verzameld in je klantenbestand.

Meer bezoekers naar je website

Door middel van doorklik-links en call-to-action buttons in je e-mail kun je je lezers gemakkelijk naar je website herleiden.

Veel automatiseringsmogelijkheden

Feliciteer je abonnees met een verjaardagsmail met kortingscode of verstuur een vergeten-winkelwagenmail om zo automatisch conversies te generen.

Benieuwd of E-mailmarketing voor jou van meerwaarde kan zijn? Vraag een vrijblijvende nulmeting aan!

Aanvragen

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.