Loading...
Conversie Optimalisatie 2017-09-26T11:57:10+00:00

Bij jouw website horen bepaalde doelen zoals het kopen van een product of het inschrijven voor een nieuwsbrief. Als een bezoeker van jouw website zo’n doel uitvoert treed er een zogenaamde conversie op. Met conversie optimalisatie onderzoeken we wat jouw website beter kan doen om aan de behoeften van jouw bezoekers te voldoen.

Partners die resultaat ook als prioriteit stellen

Waarom conversie optimalisatie?

Bezoekers naar je website halen met bijvoorbeeld advertenties of een goed geoptimaliseerde website is stap één. Vervolgens moet de website en de inhoud daarvan je bezoeker namelijk ‘overhalen’ om tot aankoop, inschrijving of een andere handeling over te gaan. Er zijn allerlei manieren om dit proces te beïnvloeden. Het doel is om jouw website een zo hoog mogelijk rendement te laten halen op de bezoekers.

Bij CRO richten we ons op:

  • Navigatie van de website
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Beperken van siteverlatingen
  • Motivering van bezoekers
  • Branding en merkbeleving

Hoe ziet het CRO-traject er uit?

CRO Sitescan: We nemen de website en het gedrag van je bezoekers onder de loep. We gebruiken gegevens uit Google Analytics maar ook zogenaamde heatmaps uit andere tools waar we precies kunnen zien hoe bezoekers zich op jouw website gedragen. Daarnaast onderzoeken we aan de hand van psychologische principes hoe de ervaring op jouw website is en in hoeverre jouw website haar bezoekers motiveert.

A/B Testing: A/B testen stelt ons in staat om te adviseren op basis van data die we verzamelen vanuit bezoeken aan je website. Er zijn allerlei manieren om dit te testen en het is beter om keuzes te maken op basis van data in plaats van op gevoel.

Feedback van bezoekers: Via diverse tools kunnen we enquêtes of polls instellen waarbij gebruikers de mogelijkheid hebben om feedback te geven op je website.

CRO Insights: Maandelijks worden de actuele websitegegevens geanalyseerd om nieuwe ontwikkelingen te ontdekken en de website stap voor stap verder te optimaliseren.

Samenwerken?

Samenwerken!

Samen een testplan uitschrijven voor conversie optimalisatie of brainstormen over de mogelijkheden die Multiply voor jou in petto heeft? Neem contact op met Multiply of kom gezellig een keertje langs! Of laat je terugbellen of mailen om jouw situatie te bespreken. Wat jij prettig vindt!

Neem contact op

Training volgen?

Training volgen!

Wil je een sterke kennispartner maar zelf de touwtjes in handen houden? Volg dan onze training conversie optimalisatie om up-to-speed te zijn in sneltreinvaart. Geen zorgen, je hoeft niet gelijk zonder zijwieltjes te fietsen. Je kan na de training nog een maand lang vragen stellen zonder enige kosten.

Neem contact op