Onsite

Calltracking

Zie telefonische contactmomenten terug in Google Ads & Analytics

Het inzetten van calltracking maakt het mogelijk om in te zien van welk kanaal iemand afkomstig is die met jullie contact heeft opgenomen via de telefoon. Uiteindelijk zal deze informatie leiden tot meer inzicht dat gebruikt kan worden op te bepalen waar wij en jullie de tijd, energie en (advertentie)budget op moeten richten. Er zijn maandelijke licentiekosten verbonden aan het gebruik van calltracking.

In 3 stappen aan de slag

Inrichting

Script plaatsen en koppelen van accounts.

Data uitbreiding

Verzamel meer gegevens over je lopende advertenties.

Optimaliseren

Door het complete overzicht van alle data krijg je een beter inzicht.

Waarom Calltracking?

Stijgend aantal mobiele zoekopdrachten

Het gebruik van mobiel internet blijft stijgen, 70% van deze zoekopdrachten eindigen in een click-to-call. Deze data wil je niet missen.

Gemak

Door te zoeken met mobiel heeft de bezoeker een duidelijke voorkeur aan bellen dan een contactformulier in te vullen.

Compleet overzicht

Door de import van calltracking resultaten krijg je een compleet overzicht van de effectiviteit van de campagnes.

Verbeteren van campagnes

Stuur op verstuurde contactaanvragen en telefoonoproepen, een compleet beeld!

Benieuwd of Calltracking voor jou van meerwaarde kan zijn? Vraag een vrijblijvende nulmeting aan!

Aanvragen

Stay in the know

We zullen je niet spammen. Elke maand een update, that’s all! 750+ mensen gingen je al voor.