Loading...

Project Description

Over Compassion

Compassion helpt kinderen in armoede in verschillende landen. In de werkwijze van Compassion staat de kerk centraal. Zo krijgen alle sponsorkinderen een bijbel en leren zij meer over Jezus. Zo willen zij de kinderen in aanraking laten komen met Jezus.

Compassion helpt deze kinderen zodat ze meer kans hebben op een opleiding, baan en om leider te worden binnen zijn of haar kerk. Momenteel worden ongeveer 1,8 miljoen kinderen gesponsord en worden meer dan 10.000 (zwangere) moeders en baby’s geholpen. Echter zolang er nog kinderen in armoede leven is dit uiteraard niet genoeg.

‘‘Compassion gelooft dat armoede te verslaan is. Multiply is onze partner om deze missie online zichtbaar te maken. Multiply adviseert met online campagnes, zoekt naar innovatieve manieren om onze boodschap uit te dragen en weet nieuwe doelgroepen aan ons te verbinden.’’

Steffen Nieuwenhuizen - Marketing & Communicatie, Compassion

Compassion helpt kinderen in armoede in verschillende landen. In de werkwijze van Compassion staat de kerk centraal. Zo krijgen alle sponsorkinderen een bijbel en leren zij meer over Jezus. Zo willen zij de kinderen in aanraking laten komen met Jezus.

Compassion helpt deze kinderen zodat ze meer kans hebben op een opleiding, baan en om leider te worden binnen zijn of haar kerk. Momenteel worden ongeveer 1,8 miljoen kinderen gesponsord en worden meer dan 10.000 (zwangere) moeders en baby’s geholpen. Echter zolang er nog kinderen in armoede leven is dit uiteraard niet genoeg.

Om de boodschap van Compassion verder online te verspreiden is een samenwerking met Multiply aangegaan. Het doel hiervan is om meer kindsponsoren binnen te halen door verschillende online marketingcampagnes op te zetten. Zo is er een uitgebreide social media campagne opgezet om de Muskathlon te promoten. In dit evenement moeten de deelnemers verschillende afstanden afleggen te voet of per fiets in een van de voorgeselecteerde landen waarin Compassion actief is. De campagne bestond uit meerdere fases en kanalen. Zo werd onder andere display, YouTube en Facebook ingezet om de doelgroep te bereiken.

Het resultaat van fase 1 is dat ongeveer 180 mensen zich hebben opgegeven om een informatieavond bij te wonen en 35 mensen zich voor de Muskathlon hebben aangemeld. Ook heeft er een  stijging van 41,15% in het aantal pagina weergaven van de Muskathlon plaatsgevonden.

Like what you read?

Dat dachten we al. Aarzel niet en neem nu contact op. Met een korte Google Analytics scan kunnen wij al zien waar jij moet aansturen. 

Ja, dit resultaat wil ik ook!