news

Photoslurp en Multiply partneren om hun e-commerce klanten te inspireren

news

Lennart

3 februari 2020

Photoslurp en Multiply hebben onlangs hun samenwerking aangekondigd en helpen zo merken om hun online gebruikerservaring en conversie te verbeteren.

Photoslurp's Visual Commerce-platform stelt merken en retailers in staat om de content met hun producten die door fans op sociale media worden gegenereerd te verzamelen en om te zetten in een sociale winkelervaring om de betrokkenheid en e-commerce inkomsten te verhogen.

Door de door de gebruiker gegenereerde afbeeldingen en video's die via het platform worden verzameld zijn te plaatsen in stijlvolle galerijen en carrousels op de e-commerce omgeving. Deze content vervolgens shopable gemaakt - wat een nieuwe dimensie toevoegt aan de online koopervaring.

Samen met Multiply zullen merken en retailers de mogelijkheid hebben om een meer samenhangende merkbeleving online te bieden. 

Inspireer jouw online klanten met een overtuigende kopersbeleving

Bovendien zal dit partnerschap merken en retailers in staat stellen om hun online winkeltraject verder te ontwikkelen door via deze visuele content meer overtuigende gebruikerservaringen te creëren. Daarnaast helpen de analyses van beide partijen klanten beter te begrijpen hoe ze klanten kunnen laten converteren en hoe ze hun e-commerce strategieën in de toekomst kunnen verbeteren. Een voorbeeld hiervan is te zien in het Nederlandse schoenenmerk Blackstone, dat de technologie van Photoslurp gebruikt en de expertise van Multiply gebruikt om hun online koopproces te verbeteren met User Generated Content.

Met deze technologie is Blackstone in staat om hun producten aan te prijzen vanuit hun eigen klantenbestand. Door de cruciale link tussen social shopping en e-commerce, hebben online shoppers een beter idee van de kwaliteit van de producten, hoe ze moeten worden gestyled en hoe ze er in het echt uitzien.

Eulogi Bordas, CEO van Photoslurp, verklaarde: "Visual UGC wordt een belangrijk marketingcomponent om op de juiste manier een jonger publiek te bereiken. Ik ben blij dat Multiply, één van de toonaangevende en snelst groeiende e-commerce agencies in Nederland, de samenwerking met ons aangaat om hun klantenbestand in staat te stellen om met dergelijke content te werken. Ik ben er zeker van dat onze geavanceerde Visual Commerce technologie waarde zal toevoegen aan hun klanten en Multiply zal helpen om altijd een stap vooruit te zijn in deze ruimte".

Lennart Koetsier, Founder van Multiply: "Onze klanten zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om zichzelf beter te kunnen positioneren op het web. Merkbeleving op een authentieke manier genereren door je doelgroep te activeren. Je bespaart zowel kosten op fotografie en het creëren van content en maakt tegelijkertijd gebruik van de creativiteit van je fans. Wij geloven dat Photoslurp daarin van toegevoegde waarde kan zijn voor zowel merken, groothandels en retailers."