Loading...

Blijf op de hoogte

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Irina versterkt het team

3 augustus 2018|Team|

Op woensdag 1 augustus is er weer een nieuwe aanwinst van Multiply gestart. Irina Krijger zal zich voornamelijk richten op alles wat met betaald adverteren (SEA) te maken heeft. Omdat het zomaar kan gebeuren dat je haar de volgende keer aan de lijn krijgt is een korte introductie wel [...]

Multiply Dashboards

5 juni 2018|Analytics|

Dashboarding met Multiply Merk jij ook dat het soms moeilijk is om snel en makkelijk inzichten te krijgen in je resultaten? Google Analytics is soms zo diepgaand dat je het overzicht verliest. Een snelle analyse op je belangrijkste statistieken kan hierdoor ook onnodig veel tijd kosten. Herken je jezelf [...]

Internationale targeting & SEO

30 maart 2018|SEO|

Eén van de meest onderschatte factoren voor je SEO is de internationale targeting. We hebben bij Multiply in de afgelopen tijd een aantal gevallen gezien waarbij de internationale targeting sterke invloed heeft gehad op de organische vindbaarheid van een website. Hoogste tijd voor een blog dus! Big big world [...]

SEO in de praktijk: Sportpaleis

22 februari 2018|SEO|

Soms is de praktijk de beste leermeester. Dat geldt ook voor SEO. Je kunt talloze SEO handleidingen bestuderen of stappenplannetjes doornemen, uiteindelijk moet je de handen uit de mouwen steken om een impact te kunnen maken met je SEO optimalisaties. Hoewel wij meerdere klanten hebben met mooie SEO resultaten [...]

Channable: De basics

16 februari 2018|Analytics, SEA, Shopping|

Channable is een zeer veelzijdige tool waarmee online verkopers hun producten kunnen aanbieden op vergelijkingssites, affiliate platformen en marktplaatsen. Channable stelt ons in de gelegenheid om de aangeleverde data aan te vullen, te optimaliseren en je producten te selecteren en filteren. Het doel hiervan is simpel: betere resultaten halen [...]

Verandering Facebook nieuwsfeed heeft invloed op jouw bedrijfspagina

19 januari 2018|Uncategorized|

Facebook heeft onlangs aangekondigd een verandering door te voeren aan de nieuwsfeed van gebruikers. Met deze verandering hoopt Facebook dat de berichten van de vrienden van een gebruiker prominenter naar voren gaan komen. Dit heeft als direct gevolg dat de berichten die worden gepost op bedrijfspagina’s minder bereik zullen [...]

Terugblik op 2017

9 januari 2018|Nieuws|

Hallo allemaal! Geheel in onze eigen stijl komen we een week later met ons jaaroverzicht van 2017. Rekening houdend met de drukke agenda's tijdens de feestdagen (eindejaarspresentaties, kerstborrels, oliebollen bakken en nog meer kerstborrels) dachten wij dat we het dit jaar maar eens anders moesten doen om toch op [...]

SEO in 2018

8 december 2017|SEO|

December is de maand waar we terugkijken op het afgelopen jaar, de begrotingen maken voor volgend jaar en ook vooruit kijken naar een heel nieuw jaar vol online marketing successen! In deze blog gaan we in op de ontwikkelingen in de SEO-wereld. Aan het einde van 2016 schreven we [...]

Black Friday | De Resultaten

1 december 2017|Nieuws, SEA|

De afgelopen weken kon je bijna niet aan ontsnappen Black Friday. Deze zelf bedachte feestdag blijft maar groter worden en meerdere retailers communiceren dan ook weer recordomzetten. We kunnen inmiddels wel stellen dat Black Friday officieel door de Nederlandse consument is omarmd.   Black Friday 2018 Dit jaar begon bij [...]