Loading...

Stay up-to-date

We zullen je niet spammen. Elke 2 weken een update, that’s all!

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Onze 2 favoriete SEO Chrome Extensies

12 oktober 2018|SEO|

Het is weer tijd om wat favorieten te delen. Dit keer: onze twee favoriete SEO Chrome extensies. Deze twee extensies maken jouw SEO job een stuk makkelijker en niet te vergeten ook sneller. Je kunt ze direct toevoegen aan jouw Google Chrome browser. Lees snel verder. Tool 1. Redirect [...]

Vergroot je vindbaarheid, zichtbaarheid en verkeer met Pinterest

5 oktober 2018|Nieuws, Social|

Om te beginnen eerst een korte uitleg voor wie nog niet precies weet wat Pinterest is. Pinterest is een visueel sociaal netwerk en zoekmachine. Hier verzamelen gebruikers pins (afbeeldingen) over onderwerpen die ze interesseren en deze pins bewaren ze op virtuele prikborden. Gebruikers kunnen pins zoeken, plaatsen, bewaren, delen [...]

Amazon: vloek of zegen?

19 september 2018|SEA, Vision|

De rijkste man ter wereld komt naar Nederland. Dat wil zeggen, zijn bedrijf. Jeff Bezos is met zijn Amazon al langere tijd bezig om Amazon in Nederland op de kaart te zetten. De Duitse site van Amazon is al enige tijd beschikbaar in het Nederlands en er wordt ook [...]

Partnership: Zakelijke bezoekers herkennen met Leadinfo

12 september 2018|Nieuwe dienst, Nieuws|

Multiply is sinds kort een samenwerking gestart met Leadinfo. Een vlotte partij uit Rotterdam die meer poetst dan lult! Leadinfo is dé leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op jouw website komen en geeft ze weer via een overzichtelijk dashboard zodat je direct contact op kan nemen met de [...]

4 Tips om jouw online marketingstrategie futureproof te maken

23 augustus 2018|Lijstjes, SEA|

De toekomst komt eraan, om daar goed op in te kunnen spelen hebben wij een aantal tips op een rijtje gezet waardoor jij je zo goed mogelijk kan voorbereiden op je online marketingstrategie. 1. Gebruik verschillende kanalen De tijden dat via één kanaal gouden bergen konden worden binnengehaald zijn [...]

How to: Verkeerde referrals oplossen in Google Analytics

9 augustus 2018|Analytics, How to's|

We krijgen regelmatig vragen over verkeerde referrals in Google Analytics. In dit blog leggen we uit hoe je een verkeerde referral kan herkennen en moet uitsluiten. Hoe herken ik een verkeerde referral? Referrals in Google Analytics zijn verkeersbronnen waarvan Analytics niet weet via welk medium deze zijn binnengekomen. Dit [...]

Irina versterkt het team

3 augustus 2018|Team|

Op woensdag 1 augustus is er weer een nieuwe aanwinst van Multiply gestart. Irina Krijger zal zich voornamelijk richten op alles wat met betaald adverteren (SEA) te maken heeft. Omdat het zomaar kan gebeuren dat je haar de volgende keer aan de lijn krijgt is een korte introductie wel [...]

Snel inzicht in wat jouw doelgroep wil – polls

15 juni 2018|CRO|

We weten het allemaal wel, het is ontzettend belangrijk om naar je doelgroep te luisteren. Maar wanneer doen we dit nou echt? Vaak worden keuzes voor de website toch gebaseerd op logisch denken of een gevoel “dit willen mijn bezoekers”. Echt luisteren wordt nog niet vaak genoeg gedaan. Om [...]

Multiply Dashboards

5 juni 2018|Analytics|

Dashboarding met Multiply Merk jij ook dat het soms moeilijk is om snel en makkelijk inzichten te krijgen in je resultaten? Google Analytics is soms zo diepgaand dat je het overzicht verliest. Een snelle analyse op je belangrijkste statistieken kan hierdoor ook onnodig veel tijd kosten. Herken je jezelf [...]

Instagram Shopping: Promoot jouw producten in Instagram

18 mei 2018|SEA, Shopping|

Het is al een tijdje mogelijk in de Verenigde Staten, maar nu ook eindelijk in Nederland: Instagram Shopping! Wat betekent het eigenlijk en hoe gaat dit jouw Instagram feed veranderen? Shoppen op Instagram? Heel lang geleden gaven wij al aan dat alles over gaat naar mobiel. Zo zien we [...]

Boost je winkelbezoeken middels Facebook store ads

8 mei 2018|SEA|

Iedereen is wel op de hoogte van de traditionele manier van Facebook adverteren. Zo krijg je meerdere malen per dag wel een gesponsorde video of een afbeelding te zien. Een andere bekende variant zijn de dynamische productadvertenties. Deze laat het specifieke product wat de klant op de website heeft [...]

Een grote valkuil bij e-mailmarketing: meetbaarheid

20 april 2018|E-mailmarketing|

Je hebt het misschien al gelezen. Na veel vraag vanuit klanten hebben wij het land van e-mailmarketing betreden. We zien e-mailmarketing als een van de meest effectieve manieren om meer uit je klantenbestand te halen en om top of mind te blijven bij jouw doelgroep. Pssstt! Wij bieden nu [...]

Gmail Ads als verlengde van je e-mailmarketing

16 april 2018|Adwords, SEA, Uncategorized|

Iedereen heeft er wel eens mee te maken gekregen: spam in je e-mail inbox. Tegenwoordig wordt het grootse aandeel van spammail door allerlei slimmigheden er al uitgefilterd en belandt het in je spam inbox of ongewenste e-mails. Gmail Ads werken anders en zijn daarmee een mooie aanvulling op je [...]

Internationale targeting & SEO

30 maart 2018|SEO|

Eén van de meest onderschatte factoren voor je SEO is de internationale targeting. We hebben bij Multiply in de afgelopen tijd een aantal gevallen gezien waarbij de internationale targeting sterke invloed heeft gehad op de organische vindbaarheid van een website. Hoogste tijd voor een blog dus! Big big world [...]

Offline loves online: Only for Men

27 maart 2018|CRO|

Wie ‘s avonds regelmatig Nederland 1 kijkt is het vast al tegengekomen: de nieuwe TV commercial van Only for Men. Gekenmerkt door Hans Kraay jr. Het hogere doel van deze campagne is om de naamsbekendheid van Only for Men vergroten. Daarom trekken wij samen met Only for Men deze [...]

Hoe effectief zijn mijn advertenties zonder dat iemand hierop klikt?

9 maart 2018|Adwords, SEA|

Tijdens het dagelijks adverteren op het Google Netwerk worden vele klikken, sessies en conversies binnengehaald. Echter wat relatief nog weinig wordt gemeten is hoe effectief jouw advertenties zijn zonder dat hier een klik aan te pas is gekomen. Traditionele manier van attribueren Als je adverteert middels Google AdWords dan [...]

Het komt steeds dichterbij… de GDPR!

2 maart 2018|CRO|

Ondertussen is iedereen wel op de hoogte van de GDPR of AVG op z’n Nederlands. 25 mei 2018 is het zover, dan gaat deze nieuwe wetgeving in. Dit betekent dat de eisen omtrent privacy verder worden aangescherpt en betrokkenen, jij en ik als consument, meer rechten hebben. Op het [...]

SEO in de praktijk: Sportpaleis

22 februari 2018|SEO|

Soms is de praktijk de beste leermeester. Dat geldt ook voor SEO. Je kunt talloze SEO handleidingen bestuderen of stappenplannetjes doornemen, uiteindelijk moet je de handen uit de mouwen steken om een impact te kunnen maken met je SEO optimalisaties. Hoewel wij meerdere klanten hebben met mooie SEO resultaten [...]

Channable: De basics

16 februari 2018|Analytics, SEA, Shopping|

Channable is een zeer veelzijdige tool waarmee online verkopers hun producten kunnen aanbieden op vergelijkingssites, affiliate platformen en marktplaatsen. Channable stelt ons in de gelegenheid om de aangeleverde data aan te vullen, te optimaliseren en je producten te selecteren en filteren. Het doel hiervan is simpel: betere resultaten halen [...]